فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

حسین و فاطمه

بعد از مدتها میخوام برگردم حالا دوتا بچه دیگه هم اضافه شدن

سخنان شیرین گل دختر

1394/10/13 22:41
نویسنده : مامان
164 بازدید
اشتراک گذاری

قرار شد خونه رو همگی باهم تمیز کنیم این کار رو همیشه میکنم تا یاد بگیرید همه کارها رو باید با همکاری هم انجام بدید یه شعر هم موقع تمیز کردن خونه باهم دیگه میخونیم

همه جا رو باهم دیگه تمیز میکنیم             من و حسین و فاطمه تمیز می کنیم آرام

البته شما هرکدوم اسم خودتون رو  نمیگید مثلا فاطمه میگه من و حسین و مامانم تمیز میکنیم و حسین میگه من و مامان و فاطمه تمیز میکنیم

امروزم قرار همین بود ولی فاطمه خانم خسته بود و حال نداشت منکه کل آشپزخونه رو تمیز کرده بودم اومدم تو اتاق تا چیز ی بردارم که یهو فاطمه گفت : مامان میشه به من کمک کنی اتاق رو جمع کنم تعجب

- نه دخترم اتاق با تو بوده خودت تمیزش کن

- نه تو کمکم کن

- منم خستتتتته گفتم: نه دخترم باور کن کمرم جواب نمیده این اسباب بازیهای شما رو هی خم شم بردارم

- مامااااااااان حالا صداش کن شاید جواب بدهتعجب خنده

- صداش کردم جواب نداده چشمک

- کمممممممممر مامان خواهش میکنمممخندونک

هیچی دیگه کم مونده بود یه ماچشم بکنه که جواب بدهمحبت

پسندها (1)

نظرات (0)