فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

حسین و فاطمه

بعد از مدتها میخوام برگردم حالا دوتا بچه دیگه هم اضافه شدن

کلام نغز فاطمه

1392/11/20 8:16
نویسنده : مامان
166 بازدید
اشتراک گذاری

من : اسمت چیه؟

تو: تربچه

من:تعجبخب کاریش نمیشه کرد از دادشت یاد گرفتی

نه مامان اسمت چیه ببین..... حسین جان اسمت چیه؟

حسین: حسین

من: فاطمه حالا تو بگو اسمت چیه؟

تو: حسین سوال

من :  نه اینجوری نمیشه حسین اسمت چیه 

حسین( فکری برای آموزش اسمت بهت کرد پسرک کوچکم) : فاطمه

خب حالا احتمالا میگی .... اسمت چیه : داداش 

نه بگو فاطمه . فا....ط.....مه

آخرش گفتی :تانامه   نیشخند

نا خود آگاه یاد این شعر افتادم 

حالا نه با تو بودم از کودکی آشنا علی

بلد نبودم اسممو اما میگفتم یا علی

علی مدد علی مدد علی مدد علی مدد

مامان قربون علی مدد گفتنت بره که باهاش بپر بپر میکنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)