فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

حسین و فاطمه

بعد از مدتها میخوام برگردم حالا دوتا بچه دیگه هم اضافه شدن

آبله مرغون فاطمه

1393/3/22 12:53
نویسنده : مامان
152 بازدید
اشتراک گذاری

الان حدود دوسال و هشت ماهته و تو آبله مرغون گرفتی

گفتم که بهت بگم که بعدا نگران نشی که گرفتم یانهخندونک

خیلی سخت گرفتی اول تب کردی فکر کردم سرما خوردی تبت بالا نبود و لی جوشای بدنت خیلی زیاد بود و هر روز زیادتر میشد خیلی هم بیحال بود ی کلی دلم برات میسوخت غمگین

بهت میگفتم مامان جوشاتو نخارون گاهی توضیح میدادم و گاهی دعوات میکردم اما در هر صورت تو یه جواب قاطع و کوبنده به من میدادی: مامان اگه بگی جوشاتو نخارون میخارونمشون هااااااخطا

خب دیگه چاره ای نبود فقط باید حواست رو پرت میکردیم و بهترین راه حل هم کارتون بود اما واقعا ناراحت بودم که اینقدر داری کارتون میبینی اما به هر حال بهتر از این بود که جوشات رو بخارونی و بعد خال خالی شیچشمک

کم کم خوب شدی اما جای اون جوشا تا مدتها بعد رو بدنت مونده بود

خدا همیشه سالم و سلامت نگهت داره هم جسمی هم دینی و ایمانی و عقلی عزیزم..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان مریم
22 خرداد 93 13:11
خوبه که حالا تا آخر عمرش واکسینه میشه دوستی با شما باعث افتخاره لینکتون کردم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم منم شما رو لینک کردم