فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

حسین و فاطمه

بعد از مدتها میخوام برگردم حالا دوتا بچه دیگه هم اضافه شدن

در احوالات فاطمه

1392/12/10 9:00
نویسنده : مامان
148 بازدید
اشتراک گذاری

نوبتی هم که باشه نوبت توئه فاطمه خانم  

چی بگم از اوضاع این روزهات که به شدت جیغ جیغو شدی یعنی خودت که تنهایی خیلی خانومی ولی وای به حالی که یه روز حسین خونه باشه یا بعداز ظهرها که اون از مدرسه میای تا شب دیگه صدای جیییغ شما گوش بنده رو که چه عرض کنم گوش فلک رو هم کر کرده عصبانی

شبها احساس میکنم مغزم مثل قلبم میزنه خب چه کارش میشه کرد گویا سلاح دختراست دیگه یا گریه می کنن یا جیغ می زنن امیدوارم این وضعیت زیاد ادامه نداشته باشه منتظر

دیگه اینکه اگر روی پام نخوابونمت تا نصفه شب بیداری و هی منو بیدار میکنی که مامان دستشویی دارم ... مامان آب میخوام ..... مامان آم (غذا) میخوام خب بهتره رو پام بخوابونمت بعد بخوابم  ولی ماشالله به این زودی خوابت نمیبره تا پای مارو تو انگشت داغون نکنی خبری از خواب نیست تا بلاخره از رو میرم و همین طورنشسته میخوابم وقتی چشمات رو می بندی انگار تمام دنیا رو بهم دادن با دلهره میذارمت زمین که یه موقع بیدار نشی و بعدش میچسبم به متکا ...خواب

خب این پستم که بیشتر شرح احوال خودم شد تا تو خجالت

اما خداییش می دونم یه روزی به یاد تمام این روزها و شبها و خستگی ها خواهم افتاد و دلم برای این روزها تنگ خواهد شد که شیرینی این سختی ها رو فقط وقتی که تموم میشن میشه چشید 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)