فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

حسین و فاطمه

بعد از مدتها میخوام برگردم حالا دوتا بچه دیگه هم اضافه شدن

خوابیدن دو فرشته

1392/12/14 17:27
نویسنده : مامان
139 بازدید
اشتراک گذاری

الان نزدیکه ده شبه و تازه خوابتون برده وقتی می خوابید احساس می کنم تمام دنیا رو سکوت فراگرفته حس  وقتایی که تو نوجوانی تو طلوع آفتاب کنار دریا راه میرفتم دقیقا همون آرامش رو احساس میکنم و با خودم میگم خب حالا چی کار کنم؟! دلم میخواد تمام کارهایی که با بیداری شما امکان انجامش نیست رو در این فرصت مغتنم انجام بدم ولی چه میشه کرد که خستگی همیشه بیشتر از کارهای زمین مونده است امشب که مثل هرشب خوابوندمتون و داشتم به همین چیزا فکر میکردم یه هو نگاهتون کردم به این فکر افتادم که چقدر زیبا کنار من (حسین ) و در آغوش من (فاطمه) خوابیدید و من مطمئنم یک روز حسرت این روزها و این لحظات رو خواهم خورد که چقدر شیرین بودند و من چقدر ساده از کنارشون عبور کردم لحظه هایی که شاید دیگه هیچ وقت تکرار نشه محبتهاو بوسه های خالصانه ای که شاید جز تو دوران بچگی تون وجود نداشته باشه. بغضم گرفت به خاطر همه این لحظه شماری ها که کی شما می خوابید یا کی سرتون گرمه که من به کارهای خونه و .. برسم باید لذت در کنار شما بودن رو تو خودم زنده کنم باید هر لحظه خدا رو به خاطر وجود شما شکر کنم باید با خنده هاتون بخندم با بازیاتون شاد بشم باید از خراب کاریاتون لذت ببرم و با به هم ریختناتون کیف کنم باید و ... هزاران باید دیگه که فراموشم میشه ولی از خدا میخوام که کمکم کنه که بتونم به این برسم که باشما کودک بشم و پا به دنیای زیبای پاکی و صداقتتون بذارم و باز هم از او میخوام که به شما کمک کنه که این پاکی و صداقت و مهر ومحبت رو تا همیشه حفظ کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)